Ετικέτες

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΠΡΟΛΟΓΟΣ



Γεννήθηκα στα Τρίκαλα Θεσσαλίας όπου διαμένω.
Άρχισα να γράφω εντελώς ξαφνικά το 2000 σε μια προσπάθεια να διασώσω κάποιες παλιές ιστορίες και έθιμα αφού πρώτα είχα συνειδητοποιήσει ότι αυτοί που τις γνώριζαν φεύγαν σιγά - σιγά από την ζωή.
Σταδιακά οδηγήθηκα από την απλή καταγραφή στην πεζογραφία και μετά στην ποίηση, την τοπική ιστορία και λαογραφία.
Το 2005 κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο μου με τίτλο:ΤΑ ΕΙΔΩΛΑ ΞΑΝΑΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί συλλογή διηγημάτων με ποικίλη θεματολογία και είναι η πρώτη μου απόπειρα για είσοδο στην πεζογραφία.
Το εξώφυλλο του βιβλίου είναι δημιουργία και ευγενική πρόσφορα του φίλου μου Βαγγέλη Ζιάκα τον οποίο και ευχαριστώ από βάθος καρδιάς.
To 2006 έκανα τα πρώτα βήματα στην ποίηση με την ποιητική συλλογή ΚΑΘ’ ΟΔΟΝ ΟΡΑ η όποια χωρίζεται σε δυο μέρη:
Α΄. ΜΕΡΟΣ-ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ
Β΄. ΜΕΡΟΣ – ΣΕΛΙΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
Το 2008 έκανα την δεύτερη ποιητική προσπάθεια με την ποιητική συλλογή ΜΗΝΟΛΟΓΙΟN.
To 2016 δημοσιεύτηκε η ποιητική συλλογή ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΔΑΣΠΗ.
To 2018 εκδώθηκε το βιβλίο μου Ο ΠΥΡΓΕΤΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ.
To 2019 ολοκληρώθηκε η ποιητική συλλογή ΘΡΗΝΟΙ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ.
To 2020 τα θεατρικά έργα :
και το λαογραφικό:
To 2021 τις ποιητικές συλλογές: 
και τη  συλλογή διηγημάτων ΝΥΧΤΕΡΙΑ
Ακολουθούν μια σειρά από ΚΕΙΜΕΝΑ, ΑΡΘΡΑ, ΑΠΟΨΕΙΣ δημοσιευμένες στο διαδίκτυο και στο παρόν ιστολογιο.
Επίσης είμαι διαχειριστής της ιστοσελίδας https://pyrgetos.page.tl/ στην οποία έχω αναρτήσει στοιχεία που αφορούν την ιστορία του συνοικισμού Πυργετού των Τρικάλων.
Eπίσης δημιούργησα και διαχειρίζομαι την ιστοσελίδα του πολιτιστικού συλλόγου Πυργετού Τρικάλων https://pyrgetos.weebly.com/.

Δεν υπάρχουν σχόλια: